עקירה כירורגית

עקירה כירורגית בדרום

אף אחד לא אוהב לבקר אצל רופא השיניים, בואו נגיד את האמת… בטח כשהוא מתחיל לדבר על מושגים כמו טיפול שורש, עקירה וכדומה. המונח האחרון מפחיד לא מעט אנשים עוד יותר, בטח כשהוא מגיע עם ה"שדרוג" שלו – עקירה כירורגית.

אבל כשמבינים מתי צריך כל אחת מסוגי העקירות ומה ההבדל ביניהן ובעיקר, מה למעשה הרופא עושה, זה הרבה יותר פשוט.

אז הנה קצת מידע על עקירה רגילה ועל עקירה כירורגית מה שיכול להפחית את סף הבעתה.

מתי צריך עקירה רגילה?

עקירה רגילה יכולה להיות נצרכת במצבים שונים כגון: אם יש שן שבורה או סדוקה ככה שאין שום אפשרות לטפל בה אלא לעקור אותה, כשיש תהליך עששתי נרחב וצריך לבצע פעולה אקוטית, כשיש ציסטות או גידולים סביב השן כמו גם כל תהליך פתולוגי אחר, כשהעמידה של השן לקויה, כך לדוגמא אם היא מוטית ואי אפשר לעשות בה שימוש ללעיסה נכונה, כשיש שיני בינה שגורמות לנזק לשיניים סמוכות, כשיש איבוד תמיכת העצם סביב השן, ובמקרים אחרים.

עקירה רגילה היא פשוטה יחסית, כל מה שצריך זו צבת, מושכים את השן עד שהיא "נתלשת". במרבית המקרים השן כבר תלויה ולא צריך יותר מידי בשביל להוציא אותה.

צילום שיניים לפני עקירה כירורגיתמתי צריך עקירה כירורגית ?

עקירה כירורגית היא כבר עקירה מורכבת הרבה יותר. היא דורשת מיומנות רבה וניסיון, והיא צריכה להיות מדויקת מאוד.

הנה כמה מקרים בהם צריך עקירה כירורגית: זה יכול להיות כשיש שן כלואה, מה שאומר שניבים או שיני בינה כלואים בתוך החניכיים או הלסת, מה שיכול להפריע לשיניים אחרות לצמוח כמו שצריך.

עקירה כירורגית צריך גם כשיש בעיות בשורשי השן מה שאומר שיש שורש מורכב ואי אפשר לעקור את השן בצורה רגילה, וכמובן, יש את הרס כתר השן מה שאומר שאי אפשר להחזיק אותו בעקירה רגילה, ואז צריך "לחפור", מה שאומר לבצע עקירה כירורגית.

למצוא את רופא השיניים המתאים לטובת עקירה כירורגית

אם אתם צריכים עקירה כירורגית או אפילו עקירת שיניים רגילה, אתם צריכים למצוא את רופא השיניים המתאים ביותר, זה שתצאו ממנו עם התוצאות הרצויות וללא נזק.

רופא שיניים מקצועי הוא קודם כל אחד שיש לו ניסיון בתחום, רופא שיניים שיש לו כבר "קילומטראז'" בעקירת שיניים רגילה או כירורגית והוא לא עושה עליכם תרגולים…

חשוב גם למצוא רופא שמרגישים איתו בנוח, רופא שיניים שגם מסביר את ההליך ובמה הוא כרוך ככה שתרגישו הרבה יותר טוב.

קריאה מומלצת: השתלות שיניים | טיפולי שורש | יישור שיניים

למידע נוסף וייעוץ בנושא עקירות שיניים אצל המקצוענים ביותר התקשרו 08-3760911 עכשיו או לחצו כאן להשארת פרטים.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: עקירה כירורגית?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

עקירה כירורגית בדרום

עקירה כירורגית

אף אחד לא אוהב לבקר אצל רופא השיניים, בואו נגיד את האמת… בטח כשהוא מתחיל לדבר על מושגים כמו טיפול שורש, עקירה וכדומה. המונח האחרון

קרא עוד »