טכנולוגיה "חיצונית" ליישור שיניים

פלטת יישור שיניים שקוף

בעשורים האחרונים ביצע תחום רפואת השיניים התקדמות טכנולוגית מהירה מאד קדימה, באמצו לעצמו את הטכנולוגיות ה"חיצוניות" אשר התקדמו. בהתאם לכך, הועשר תחום יישור השיניים בסוגי מערכות ישור שיניים שונות, אשר מטרתן (כמובן, מלבד ליישור השיניים עצמו) היא להסתיר את אמצעי הטיפול מעיני הסובבים את המטופל ולספק לו תחושה נוחה וטבעית ככל האפשר.

מאחר והאסתטיקה הפכה לשיקול המרכזי עבור המטופלים הצעירים והמבוגרים גם יחד, הומצאו מערכות יישור שיניים חבויות שאינן נראות, אשר מבוססות על דגמים ממוחשבים תלת ממדיים. יישור שיניים שקוף מתקן חריגות לא אסתטיות במבנה קשתות השיניים באמצעות השימוש במספר משתנה של מקבעים ליישור.

מקבעים אלה עשויים לפי מידתו של המטופל בהתאמה אישית, הם שקופים ואינם ניתנים לאבחון בעין רגילה. הצלחת הטיפול האורתודונטי, בצירוף כל יתרונותיו של טיפול אסתטי שקוף שאינו נראה, מובטחת לילדים, בני נוער ואף מבוגרים.

יישור שיניים שקוף

יתרונותיו של יישור שיניים שקוף

הפן האסתטי – נקודה אשר, ללא ספק, ניתן לזקוף לזכותה של שיטה זו. מאחר ומיישרי השיניים יצוקים מסוגי פוליטילן שפותחו במיוחד לתחום יישור השיניים, הדבר מקנה לו את התכונות הוויזואליות המצוינות, שמאפשרות למטופל להרכיב את המיישר ללא תגובות מהסביבה.

קיצור אורך התהליך – טיפולי יישור שיניים ידועים כארוכים וכמתישים. לעומתם, יישור שיניים שקוף מקצר את התהליך באופן ניכר.

נוחות המטופל – יתרון נוסף חשוב. בניגוד לגישות יישור השיניים הקלאסיות, יישור שיניים שקוף מאפשר למטופל להסיר את המיישר בכל רגע בו הוא נדרש לכך, כך שפעולות כמו אכילה, צחצוח שיניים, ניקוי המתקן וכד', אינן בלתי אפשריות עבורו.

רמת פולשנות מינימלית – יחסית לטיפולי יישור שיניים אחרים, מאחר ויישור שיניים שקוף אינו מצריך שימוש ברצועות, גשרים וכל אותם אביזרים שהכרנו בעבר, והוא מקטין לאפס את אי הנוחות של המטופל ומונע ממנו מצבים כמו דלקות שיניים, גירוי רקמות וכן הלאה.

התוצאות ניתנות לצפייה מראש – פיתוח הטכנולוגיה מאפשרת גם לרופא וגם למטופל לחזות בדיוק כיצד תיראה קשת השיניים הסופית, מה שמסייע גם ברמת יישור השיניים וגם ברמה הפסיכולוגית.

מרפאת סדרי סמייל – מרפאת שיניים בעלת ניסיון בשלל תחומי רפואת השיניים ויישורן במרפאה תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי באמצעות רופא שיניים בדרום שילווה אתכם לאורך כל התהליך.

גם אם עברתם את הגיל המוגדר כגיל ליישור שיניים, למרפאת סדרי סמייל ישנם פתרונות יישור שיניים שיכולים לעזור לכם להיראות טוב יותר וגם לחוש ביטחון עצמי רב יותר בזמן האינטראקציה שלכם עם הסובבים אתכם.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: טכנולוגיה "חיצונית" ליישור שיניים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

השתלות שיניים

השתלת שיניים ביום אחד

אחת מהבשורות הטובות של השנים האחרונות בתחום רפואת השיניים היא השתלת שיניים ביום אחד. חוסר ספוראדי במספר שיניים בפה או, אפילו, לחילופין, אובדן כל השיניים,

קרא עוד »