השתלות שיניים ביום אחד

רוצים להתייעץ איתנו בנושא השתלות שיניים ביום אחד?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

בוא לשנות את החיים שלך ביום אחד
מרפאת השיניים סדרי סמייל המובילה את תחום השתלות השיניים בדרום
מזמינה אותך לחזור לחיוך לבן ובריא תוך יום אחד בלבד במרפאה צוות איכותי עם ניסיון מקצועי עשיר, טיפולי שתלים ביום אחד באמצעות מכשור מתקדם והשיטות עדכניות ביותר, שירות ברמה אחרת, יחס אישי ומקצועי, מעל ל30 שנות ניסיון מוכח ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

השתלות שיניים הינם הליך ארוך המורכב משלבים רבים אשר רובם מצריכים מעורבות כירורגית. ניתוחים וזמני התאוששות. החל בהשתלה עצמה ועד להרמות סינוס והשתלות עצם. תהליכים אלו מגיעים לפרקי זמן המתנה ארוכים על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

בשל ההליך המתמשך והפרוצדורות כירורגיית פה הכרוכות בכך מטופלים פוטנציאליים רבים החליטו לוותר על הסיכונים וחוסר הנוחות והסתפקו בשיניים תותבות, עד שהגיעה שיטת השתלות שיניים ביום אחד.

השתלות שיניים ביום אחד בדרום    השתלות שיניים ביום אחד בקרית מלאכי

מהי השתלת שיניים ביום אחד?

השתלת שיניים ביום אחד הינה טיפול דנטלי חדיש ומתקדם המתבסס על טכניקת “העמסה מיידית” המאפשרת להנות משיניים זמניות חדשות ומחיוך בריא ואסתטי כבר ביום ההשתלה.

טכניקת “העמסה מיידית” אומרת כי מומלץ להקטין את מספר הטראומות שעובר הגוף ולרכז אותן לטיפול אחד. באמצעות טכניקה זו ניתן להעמיס על עצם הלסת מערכת שיניים חדשה המתבססת על מספר מסוים של שתלים, כך לדוגמא, ניתן לבצע השתלת שיניים בלסת עליונה תוך התבססות על שמונה, שישה ואפילו ארבעה שתלים דנטליים בלבד.

יתרונות של טיפולי השתלות שיניים ביום אחד

  • יום טיפול אחד המאפשר הימנעות מתהליך השתלות ארוך ומייגע
  • שמירה על עצם הלסת – חיבור השתלים הדנטליים לעצם מיד לאחר העקירה יוצר “שימוש מחודש” בעצם וכך מאט מאד ואף עוצר לעיתים את תהליך ספיגת חומרי הבניין של הלסת המזיק לגוף במקרה של חוסר בשיניים.

מצבים בהם אסור להשתמש בשיטה הנ"ל:

  • מטופלים הסובלים מחוסר קיצוני בעצם
  • מטופלים הסובלים מאוסטאופורוזיס
  • מטופלים בעלי מחלות לב שנאסרה עליהם כניסה לתהליכים טיפוליים ארוכים.

באמצעות טיפול “השתלות שיניים ביום אחד” כל אלה יכולים היום לעבור השתלות שיניים מבלי לוותר על איכות החיים בשל מצבם הבריאותי.

*יש לציין שהכתרים הניתנים ביום ההשתלה הם כתרים זמניים בלבד, ולאחר תקופת ההחלמה הרצויה יוחלפו הכתרים הזמניים עם כתרים קבועים אשר בדרך כלל יהיו מחרסינה.

 

מרפאת שיניים SedriSmile מעניקה טיפולי השתלות שיניים ביום אחד ומאפשרת למטופליה ליהנות מחיוך אסתטי ובריא באמצעות שתלים איכותיים המותאמים למבנה הלסת.
לייעוץ וקבלת פרטים נוספים על השתלות שיניים, טיפולי שיניים משמרים צרו עימנו קשר: 077-2316159

 

רוצים להתייעץ איתנו בנושא השתלות שיניים ביום אחד?