הצרת לחיים במרפאת שיניים בשיטה חדשנית

נוהגים לנשוך לעצמכם את פנים הלחיים בלעיסה? מתפתחות אפטות עליהן או פצעים חריפים אחרים? זה לא קורה באופן מקרי. ייתכן כי הלחיים שלכם באמת עבות מדי ומכבידות על שגרתכם. באמצעות שיטת Bichectomia ניתן להצר את הלחיים ולהחזיר אותן למצבן התקין. רקמות שומניות על הלחיים נקראות Bichat ומכאן של טיפול זה. הטיפול נעשה באמצעות מיני ניתוח במרפאת שיניים.

45 דקות בלבד והלחיים שלכם צרות ונוחות

הניתוח אורך 45 דקות בלבד ובסיומו הלחיים שלכם חוזרות למה שהן היו בעבר: חלקות, צרות ויפות. בנוסף, חוויית הלעיסה לא תעמיד אותם יותר בסכנה כי הן היחזרו לעובי המתאים למשנן שלכם. החוויה הלא נעימה של התגוננות מפצעי נשיכה ואפטות לא תשוב עוד, לפחות לא בלחיים.

אוכלוסיית הטיפול

הטיפול מתאים לכל מי שנוהג לנשוך את לחייו במהלך שגרת חייו ובייחוד בלעיסה והוא נמצא מתחת לגיל 45. אם אתם במצב כזה מומלץ מאד לגשת ולהיבדק לגבי טיפול הצרת לחיים.

הצרת לחיים - תמונה של לחיים שמנות

טיפול זה עשוי להתאים בדיוק למצבכם בסבירות גבוהה. כמובן שהתאמתכם הסופית לטיפול תתבצע על ידי רופא השיניים המטפל.

תופעות לוואי

הטיפול אינו מכיל תופעות לוואי זולת החלמה נדרשת מפצעי המיני ניתוח. בהשוואה לניתוחים אחרים ובעיקר ניתוחים כירורגיים בלסת ובחייך זה נחשב ניתוח שקל להתאושש ממנו והחזרה לשגרה בעטיו קורמת עור וגידים מהר. פרט לכך, אין תופעות לוואי מיוחדות. חשוב לציין כי הטיפול נעשה על פי מתודת Bichectomia לאשורה, ולכן הוא מהווה טיפול מוכר ובעל אחוזי הצלחה גבוהים ביותר בכל העולם.

צעדים ראשונים לקראת הצרת לחיים

גשו ל- מרפאת שיניים ובקשו לבדוק את התאמתכם לניתוח הצרת לחיים. הרופא יבחן זאת ויסיק האם ישנה התאמה. במידה וכך הדבר, תוכלו לקבוע תאריך לביצוע הניתוח. לאחר השחרור וההחלמה מהפרוצדורה תוכלו ליהנות מלחיים פרופורציונאליות למבנה המנשך שלכם ולחזור לנהל שגרת לעיסה תקינה ובטוחה. זכרו כי זוהי המטרה של כל מי שמעוניין לעבור Bichectimia בלחיים ואם יש לכם לחיים עבות על פי הרגשתכם, מאד מומלץ לבדוק האם אתם מתאימים לפרוצדורה זו. הצרת לחיים מסייעת כבר לאלפי ישראלים וישראליות ליהנות מלחיים בעלות מבנה תקין, ללא רקמות Bichat שומניות מיותרות.

שתפו את המאמר

רוצים להתייעץ איתנו בנושא: הצרת לחיים במרפאת שיניים בשיטה חדשנית?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!

עוד מידע שיכול לעניין אותך

מרפאת שיניים בדרום

מרפאת שיניים בדרום

בחירת מרפאת שיניים או בחירת רופא שיניים בדרום היא נושא כאוב עבור רובנו, שהרי טיפולי שיניים אף פעם אינם מסתיימים בליטוף ענוג על הראש ובברכת

קרא עוד »